Naše usluge

Onkologija

Poliklinika nudi brojne usluge iz oblasti onkologije gde vršimo praćenje benignih promena, “core” biopsije dojke, konsultacije o onkološkom tretmanu, pratimo pacijente na terapiji kao i nakon završenog onkološkog lečenja.

Interna medicina

Na raspolaganju vam je naš tim lekara iz oblasti interne medicine sa fokusom na kardiologiji, endrokrinologiji, gastroenterologiji, reumatologiji i hematologiji.

Opšta medicina

Pored osnovnih dijagnostičkih i terapijskih procedura naši lekari opšte prakse bave se i prevencijom nastanka bolesti identifikacijom faktora rizika i podizanjem svesti pacijenta o mogućim posledicama rizičnog ponašanja.

Radiologija

Koristeći aparate najnovije generacije naš tim stručnjaka iz oblasti radiologije uradiće pregled potpuno bezbolno i bez štetnih efekata zračenja. Kompletna radiološka dijagnostika na jednom mestu.

Laboratorijska dijagnostika

Poliklinika Aviva nudi kompletnu laboratorijsku dijagnostiku koja obuhvata osnovne analize krvi, opšte biohemijske analize krvi, analize urina, tumor markere kao i briseve i to sve u jednom danu i u terminu koji vama odgovara.

Online konsultacije

Poliklinika Aviva vam nudi i mogućnost online konsultacija. Novonastala situacija koja je prouzrokovana SARS CoV 2 virusom i pandemjom COVID19 zahtevala je i adaptaciju zdravstvenog sistema. Tako smo i mi prilagodili naše usluge kako bismo uvek bili na raspolaganju našim pacijentima. Online konsultacije možete zakazati već danas.

Kabineti

Za bolesti dojke

Svaka žena se barem jednom u životu susretne sa promenama na dojkama koje mogu biti benigne ili maligne prirode ali svakako zahtevaju praćenje. U kabinetu za bolesti dojke obavljaju se preventivni klinički, ultrazvučni pregledi dojke, „core“ biopsija sumnjivih promena, konsultativni pregledi tima za lečenje karcinoma dojke, donosi odluka o specifičnom onkološkom lečenju, praćenje pacijenta za vreme i nakon  završene terapije.

Za terapiju bola

Maligne bolesti obično prati veliki broj tegoba, ali je bol najčešći simptom koji se istovremeno i najteže podnosi. Hronični kancerski bol obično je konstantan, a često ga karakterišu i nagle pojave „proboja“ ili pojačanja bola. Adekvatnu terapiju kancerskog bola treba primeniti što je ranije moguće jer svako odlaganje nanosi pacijentu dodatnu patnju i pogoršava njegovo opšte stanje. Danas postoje precizne preporuke za lečenje kancerskog bola i ako se one pravilno primenjuju, bol je moguće otkloniti kod skoro 90% pacijenata.

Za malignitete digestivnog trakta i urološkog trakta i ginekološkog trakta

U svetu, najčešće dijagnostikovani maligniteti gastrointestinalnog trakta uključuju: kolorektalni karcinom (karcinom debelog creva), karcinom želuca, karcinom jetre, karcinom jednjaka i karcinom pankreasa. U našem kabinetu na raspolaganju su Vam stručnjaci koji će bave dijagnostikom, lečenjem i praćenjem pacijenata sa ovim tipom maligniteta.

Za ginekološke malignitete

Karcinom jajnika, tela materice, grlića i ostali ginekološki maligniteti su tumori koji  često  pogađaju  žensku  populaciju. Savremena medicina grabi krupnim koracima u otkrivanju raznih vrsta inovativne terapije, biološke ili imunološke, koja je značajno poboljšala ishod lečenja ovih maligniteta. Naši lekari Vam mogu preporučiti najadekvatniju terapiju prema tipu karcinoma.

Za tumore pluća

Rak pluća nalazi se na drugom mestu po učestalosti medju karcinomima, u 90% slučajeva se javlja kod dugogodišnjih pušača. Kao i neke druge maligne bolesti rak pluća danas može da se prevede u hroničnu bolest inovativnim terapijama kao što su target terapija i imunoterapija. Naši lekari doneće najbolju odluku o tipu terapije, pratiti efekat terapije i pomoći Vam da kroz lečenje prodjete sa što manje neželjenih efekata terapije.

Za hemato - onkologiju

Na raspolaganju su Vam konsultativni pregledi stručnaka iz oblasti hemato – onkologije koji daju svoje mišljenje o dostupnim terapijskim opcijama, a na osnovu višegodišnjeg iskustva u lečenju malignih bolesti. U cilju postavljanje dijagnoze u našem kabinetu moguće je obaviti punkciju i biopsiju koštane srži kao i periferni razmaz krvi.

Zdravlje kao umetnost življenja

018/350-2771 | 018/350-2778