KABINETI

Bolesti dojke

Svaka žena se barem jednom u životu susretne sa promenama na dojkama koje mogu biti benigne ili maligne prirode ali svakako zahtevaju praćenje.

U kabinetu za bolesti dojke obavljaju se preventivni klinički, ultrazvučni pregledi dojke, „core“ biopsija sumnjivih promena, konsultativni pregledi tima za lečenje karcinoma dojke, donosi odluka o specifičnom onkološkom lečenju, praćenje pacijenta za vreme i nakon završene terapije.

Maligniteti digestivnog trakta

U svetu, najčešće dijagnostikovani maligniteti gastrointestinalnog trakta uključuju: kolorektalni karcinom (karcinom debelog creva), karcinom želuca, karcinom jetre, karcinom jednjaka i karcinom pankreasa.

U našem kabinetu na raspolaganju su Vam stručnjaci koji će bave dijagnostikom, lečenjem i praćenjem pacijenata sa ovim tipom maligniteta.

Tumori pluća

Rak pluća nalazi se na drugom mestu po učestalosti medju karcinomima, u 90% slučajeva se javlja kod dugogodišnjih pušača. Kao i neke druge maligne bolesti rak pluća danas može da se prevede u hroničnu bolest inovativnim terapijama kao što su target terapija i imunoterapija.

Naši lekari doneće najbolju odluku o tipu terapije, pratiti efekat terapije i pomoći Vam da kroz lečenje prodjete sa što manje neželjenih efekata terapije.

Hemato - onkologija

Na raspolaganju su Vam konsultativni pregledi stručnaka iz oblasti hemato – onkologije koji daju svoje mišljenje o dostupnim terapijskim opcijama, a na osnovu višegodišnjeg iskustva u lečenju malignih bolesti.

U cilju postavljanje dijagnoze u našem kabinetu moguće je obaviti punkciju i biopsiju koštane srži kao i periferni razmaz krvi.

Maligniteti ginekološkog i urogentialnog trakta

Karcinom jajnika, tela materice, grlića i ostali ginekološki maligniteti su tumori koji često pogađaju žensku populaciju.

Savremena medicina grabi krupnim koracima u otkrivanju raznih vrsta inovativne terapije, biološke ili imunološke, koja je značajno poboljšala ishod lečenja ovih maligniteta.

Naši lekari Vam mogu preporučiti najadekvatniju terapiju prema tipu karcinoma.