Ergometrija - Test opterećenja

kardiologija
Test opterećenja, poznat i kao ergometrija, je neinvazivna dijagnostička procedura dizajnirana da proceni kako vaše srce reaguje na povećane nivoe aktivnosti. Ovaj test nam omogućava da pratimo električnu aktivnost vašeg srca dok ste pod fizičkim opterećenjem na stacionarnom biciklu.

Zašto je test opterećenja važan?

Pored procene ukupnog zdravlja vašeg srca, ova metoda nam pomaže da identifikujemo različite srčane anomalije i poremećaje. Može se koristiti za dijagnozu koronarne bolesti srca, aritmije, ili da se proceni efikasnost terapije kod pacijenata sa postojećim srčanim bolestima.

Kako test opterećenja izgleda u poliklinici Aviva u Nišu?

Postoje oređene vrste terapija koje se moraju isključiti pre samog izvođenja testa opterećenja, tako da bi kao prvi korak pacijent trebao da obavesti polikliniku o bilo kakvoj terapiji koju primenjuje, bar jedan dan pre izvođenja testa.

Nakon dolaska u polikliniku, naš stručni medicinski tim će pripremiti pacijenta za izvođenje testa opterećenja. Postavljaju se elektrode na prsa kako bi se pratila aktivnost srca, dok je manžetna za merenje krvnog pritiska postavljena na ruci. Fizičko opterećenje se postepeno povećava dok naš tim pažljivo prati vašu reakciju i parametre.

Naša briga prema pacijentima

Sigurnost pacijenata je naša glavna briga, stoga je test opterećenja uvek pod direktnim nadzorom lekara. Takođe, test se može prekinuti u svakom trenutku ukoliko pacijent oseti nelagodnost, vrtoglavicu, bol u grudima ili neku drugu smetnju.

Naša posvećenost pacijentima se ogleda u tome što koristimo najnoviju medicinsku tehnologiju i pružamo individualizovanu brigu o pacijentu. Naš tim lekara specijalista za kardiovaskularne bolesti je visoko kvalifikovan i posvećen pružanju vrhunskih usluga.

Posvetili smo se tome da svaki pacijent dobije najbolju moguću negu, uzimajući u obzir individualne potrebe i okolnosti. Zato ćemo se posvetiti tome da vas upoznamo sa svim aspektima testa opterećenja, uključujući potencijalne rizike, koristi i alternativne metode dijagnoze.

Ohrabrujemo vas da postavite bilo koja pitanja koja imate pre, tokom ili posle testa. Naš tim je tu da vas podrži i pruži sve neophodne informacije.

U poliklinici Aviva smo posvećeni promociji zdravlja i prevenciji bolesti. Ovaj test opterećenja je samo jedan od načina na koji radimo na postizanju ovih ciljeva, pružajući vam kvalitetnu zdravstvenu zaštitu koju zaslužujete.

Kontaktirajte nas ukoliko  želite da zakažete test opterećenja ili da se konsultujete sa našim stručnjacima o bilo kojim zdravstvenim pitanjima koja imate.